Invercat: Borsa, inversió i economia

Bloc de borsa, economía, inversió i finances en català

Jo ‘Tarzan’, tu també ?

leave a comment »

  Em sento com ‘Tarzan’ en mig de la selva rodejat de lleons, tigres, serps, cocodrils …. però amb la diferència que enlloc de ser musculós i tenir un ganivet que pot tallar ossos com si fossin paper, jo tinc a la mà un petit ganivet de plàstic com el que et donen en qualsevol viatge amb avió. De totes maneres estic convençut que sobreviuré en aquesta selva perquè sabré trobar, dintre de l’abundància de la jungla, els aliments necessaris per sobreviure, e inclús per poder-me construir una petita cabana amb les despulles d’alguns animalons que les feres han deixat tirades en mig de la tempesta tropical.
Jo ‘Tarzan’, tu també ?   

Written by invercat

18 - Juliol - 2008 a 11:05

Arxivat a Inversió

Deixa un comentari

