Invercat: Borsa, inversió i economia

Bloc de borsa, economía, inversió i finances en català

The Economist, Pilar Rahola i els Camperols

with 2 comments

Els Camperols van tornar a fer de les seves després de llegir el article de The Economist, una revista amb un prestigi mundial del qual els nostres Camperols ni tenen ni aprecien. Per molt que em pesi en aquesta ocasió la meva opinió coincideix amb la de Pilar Rahola i el seu article de La Vanguardia. Us deixo l’article de The Economist, http://www.economist.com/opinion/displaystory.cfm?story_id=12562353,  i el de la Pilar Rahola, http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20081116/53579803653/pujol-habria-tenido-tiempo-the-economist-carod-jordi-pujol-montserrat-tura-munyoz-molina-generalitat.html,  i vosaltres ja direu si els Camperols han tornat a fer el ridícul o no ?

Written by invercat

19 - Novembre - 2008 a 17:36

Arxivat a Economia

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. I per què et pesa coincidir amb la Rahola? Jo crec que està fent els millors articles crítics que he llegit en anys, a Catalunya. Reconec que fa uns anys no hauria dit això, però és de les millors del periodisme. Jo no tinc cap complex: a mi m´encanta -gairebé sempre- la Rahola. I en aquest article, està SUPERBA.

    Raul

    20 - Novembre - 2008 at 7:57

  2. La seva manera d’expressar-se i els papers que fa de tant en tant, no m’agraden. Cadascú te els seur preferits i els seus no desitjats. Però estic d’acord amb tu que a vegades fa unes bones crítiques.

    invercat

    21 - Novembre - 2008 at 19:01


Deixa un comentari

