Invercat: Borsa, inversió i economia

Bloc de borsa, economía, inversió i finances en català

Rescat Citi, Itínere i Sacyr: No entenc res

with 2 comments

Realment com més ho intento menys ho entenc. El Citi Bank va rebre una injecció de 45.000 milions de dòlars, ( 1 EUR = 1,2569 $) aproximadament son 35.802 milions Euros,  del govern dels Estats Units a finals del mes de novembre. Aquesta setmana s’ha publicat que Sacyr vendrà la seva filial Itínere per 7.887 milions Euros al Citi Bank. Es a dir el 22% dels diners injectats pel Govern d’Estats Units son utilitzats per comprar una empresa. D’aquesta manera no m’estranya que els diners no arribin ni a les empreses ni a les famílies.  Jo realment no entenc res, i a més a més ningú alça el crit al cel. Com es possible ? Ho enteneu vosaltres ? Jo si fos Americà estaria indignat.  Segurament la meva indignació arribarà quan sàpiga en que es gastaran els milers de milions d’Euros que esta injecten el Govern Espanyol, però això ja ho tractarem un altre dia.

Written by invercat

4 - Desembre - 2008 a 6:32

Arxivat a Economia, Finances

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. quan vaig saber que era citi qui es quedava amb itinere, dies després de rebre l’ajuda, també vaig pensar que si fos un contribuent americà, em sentaria com una patada al ventre. Jo tampoc ho entenc. Segueixo una mica més de mitja dotzena de blogs americans i aquesta notícia no ha causat revolt. M’ha sorprès molt.

    marcs.

    4 - Desembre - 2008 at 18:43

  2. Teniu tota la raó,aixó no té ni cap ni peus.

    putabolsa

    4 - Desembre - 2008 at 19:53


Deixa un comentari

